|
Added an "." in line 29.. seems like the entire "Else" clause never runs...
This should work fine..
Function send_click Dim $name $name = $computer.text If NOT $name $= $form.msgbox("Please enter a valid computer name","Computer Name") $computer.SetFocus Return EndIf Shell '%comspec% /c ping -n 3 $name | Find "TTL"' If @ERROR = 0 If Exist('\\$name\C$$') If Exist('\\$name\c$$\asset.bat') Del('\\$name\c$$\asset.bat') EndIf If Exist('\\$name\c$$\infrtool.ini') Del('\\$name\c$$\infrtool.ini') EndIf If Exist('\\$name\c$$\infrtool.~in') Del('\\$name\c$$\infrtool.~in') EndIf If Exist('\\$name\c$$\infrtool\local$.sem') Del('\\$name\c$$\infrtool\local$.sem') EndIf If Exist('\\$name\c$$\infrtool\local$.xml.gz') SetFileAttr('\\$name\c$$\infrtool\local$.xml.gz',128) Del('\\$name\c$$\infrtool\local$.xml.gz') EndIf If Exist("\\$name\c$$\InfrTool\.") If Exist("\\$name\c$$\infrtool\scanW32.exe") $Compare = CompareFileTimes("\\nt-go-ap3\scans\scanner\scanW32.exe","\\$name\c$$\infrtool\scanw32.exe") If $Compare = -3 OR $Compare = 1 Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\scanW32.exe" "\\$name\c$$\infrtool" EndIf Else Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\scanW32.exe" "\\$name\c$$\infrtool" EndIf If Exist("\\$name\c$$\infrtool\pdi.exe") $Compare = CompareFileTimes("\\nt-go-ap3\scans\scanner\pdi.exe","\\$name\c$$\infrtool\pdi.exe") If $Compare = -3 OR $Compare = 1 Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\pdi.exe" "\\$name\c$$\infrtool" EndIf Else Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\pdi.exe" "\\$name\c$$\infrtool" EndIf Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\infrtool.ini" "\\$name\c$$" Else MD "\\$name\c$\InfrTool" Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\infrtool.ini" "\\$name\c$$" Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\pdi.exe" "\\$name\c$$\infrtool\" Copy "\\nt-go-ap3\scans\scanner\scanW32.exe" "\\$name\c$$\infrtool\" EndIf $Hour=Val(Split(@Time,':')[0]) $Min=Val(Split(@Time,':',-1)[1]) If $Hour = 24 $Hour = 0 EndIf Select Case $Min => 0 AND $Min < 10 $NEW= $min + 1 $NewTime = '0'+$New Case $Min => 10 $NEWTIME= $min + 1 EndSelect Run '%comspec% /c at \\$name $Hour:$NEWTIME "c:\infrtool\pdi.exe"' Else $= $Form.msgbox("Cannot access the Adminshare"+Chr(13) + Chr(10)+" on $name","Connection Failed") EndIf Else $= $Form.msgbox("The computer does not appear to be online","Ping Failed") EndIf EndFunction X-mine [ 12. March 2003, 22:02: Message edited by: X-mine ]
|